Sponsorer

Nedenstående virksomheder har i forskellige sammenhænge betydning for Grundejerforeningen Christianslund. Nogle har udført arbejde for grundejere, andre yder på forskellig vis service, som benyttes af foreningen. Ved at klikke på navnene kommer I til deres hjemmesider.

Odder Tømrer- og Snedker forretning (Peder Skipper) Laver udskiftning til energibesparende vinduer og døre, reparation af tag og meget mere.

Niels Sørensen VVS og Blik Bl.a. udskiftning af varmtvandsbeholder til energibesparende varmtvandsveksler, hvortil man i øvrigt kan søge tilskud gennem Odder varmeværk.

Odoo House Udbyder den tekniske del af foreningens hjemmeside.

Odder Kloakservice Grundejerforeningen har siden virksomhedens start mange gange benyttet sig af firmaet med stor tilfredshed. Opgaver der kan udføres er fx kloakarbejde, slamsugning, rottebekæmpelse, etablering af rottespærre, tv-arbejde, anlægsarbejde, støbearbejde og meget mere.

Hansen Entreprenør laver anlægs- og vedligeholdelsesopgaver på grundejerforeningens fællesarealer. De arbejder effektivt med veludført arbejde.